tisdag 28 december 2010



Den lataste julhelgen vad jag kan komma ihåg.. verkligen jätteskönt. Dessutom jobbar jag bara halvdagar måndag och onsdag, sen ledig till nästa måndag. Gud va lat jag är!! Men det började krypa i kroppen igår kväll. Inte av att jag fått löss eller så utan för att nu får det faan i mej hända något. Tror att jag ska ringa och boka ridhuset och träna Indy en sväng nu någon dag. Tänk va gött att kunna gå på ordentligt underlag!! Han behöver aktiveras med lite hjärngymnastik. Sen ska jag börja titta på lite datum inför tävlingssäsongen också. Jag har ju inte tävlat Indy i år!! Helt knäppt!
I eftermiddag ska jag och ungarna på bio i stan iallafall och om en stund ska jag bege mej UT och ta en promenix, inte lika kallt idag ju.
På jobbet har vi en super-trevlig systemtekniker. Han är fenomenal på dataprogram och hur man klurar.. han ska hjälpa mej med lite trix till SK Habos hemsida. Tänkte göra en ny. Jag vill gärna ha synpunkter och lite inspiration till den nya sidan av er medlemmar.
Vad ska vi ha med??

3 kommentarer:

Eva sa...

Jag hänger gärna på och bokar träningstid Marwin går bananas här hemma snart.. Är ju så rackarns halt härute på gårdsplanen så man vågar sig inte på nån vidare träning.! Härlig med lat jul=)

Cia sa...

Vi kollar det i morgon, tror att Lottie och Peter och några mer är sugna me.. Kör lugnt på skidorna

Jeanette sa...

Det är väl gött att få vara lite lat oxå? ;)
Skulle gärna oxå kolla in säsongen men vi får hålla på oss :S
Lycka till med träningen och Gott Nytt År!

Kramar från oss!