tisdag 22 mars 2011

Äntligen..


har jag valt vilken valp det blir. Lottie och Peter har varit mer än tålmodiga över min beslutsångest.. Alla valparna är det "mycket" i och har var och en har sina fördelar. Ja hjälp! En tik jag fastnade för redan från början blev det till slut men det var inte lätt.. Och ska man ha tik eller hane? Denna tik har utmärkt sig genom att vara väldigt jämn varje gång vi studerat dom. ALLTID pigg och alert, stor kamplust men också förmågan att gå undan och sova en stund när det behövs. Ja kort och gott en Cia-hund. Bilder på underverket kommer .. Vi hämtar henne morgon..Äntligen!

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Ååååååh så mysigt! Mycket bilder hoppas jag på! :)

Kram

Anonym sa...

Det hoppas vi blir kanon.Hade ute dem igår och hon satt som en
krokodil i min sko mest hela tiden.De är väldigt härliga och framåt hela kullen och lilla Äzzie är en liten pärla.Vi ses idag.Lottie