söndag 13 mars 2011

Jädrarr..

En lite Indy..

Vilken energi jag har just nu. Var tusan kom den ifrån? Kan bero på allt kul som kommer framöver.. I går körde vi lydnad jag och Lottie. Hanna och Millan tränade på med Mini Quenna och Macho, kul när dom är med. På kvällen kom Lottie och Millan upp på en bastu och lite och käka, mysigt. Peter är ju i Stockholm så dom lånade min bil hem och det var toppen att ta en promenad ner dit idag på förmiddagen med Indy. Pratade med goa Eva på nervägen och vi pratade lite om nya projekt jag och Lottie hittat på i klubben, kul!! Eva är heller aldrig den som bangar på det.. Nu är det full rulle som gäller. Lite mer lydnadsträning idag och det känns som det går på rätt håll med mer intensitet fast tystare hund, känns verkligen bra..Nu ska jag ta en stund och sortera mina tankar .. med andra ord en eftermiddags power-nap!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gött Cia och vad fin han ä rlille Indy