onsdag 23 mars 2011

Lätt förvirrad eller ÅNK?

Ja det är frågan, får se hur det hela fortsätter..hoppas på en tillfällig dip i närminnet. ÅNK betyder Åldersbetingat Nedsatt Kortids-minne.. Phu! Efter flera fadäser igår så vet jag ärligt talat inte..
Det började med att telefonen är puts väck när jag satte mig i bilen efter tandläkarbesöket..Inte under sätet, mellan sätena. Inte i jackan, väskan eller brallerna. Satan! Åkte tillbak igen men Neee, dom hade ingen sett. Tillbaka till bilen och då kom det lilla minnet tillbaka.. Ooooj, i tröjans ficka låg den, va bra!
Sen mot äventyrsbadet med Hanna och kompisen Cornelia. När jag bytt om och kom till duschen hade jag fortfarande på mej solbrillorna på huvet.. Ja ja!! Simmade 1000 m. och klev upp ur bassängen och råkade sno någon annans handduk och torka mej med. Hoppsan! Inte meningen..
När vi kommer hem så tycker jag att jag ska vara ordentlig och lägga allt blött direkt i tvättmaskinen.. Jag skulle kollat efter vad som följde med!! Min bygel-BH gjorde det och det var inte bra. Den ena stålgrejjen i BH:n slet sej och ställde till det ordentligt och som avslutning gled den igenom dom små satans hålen i tumlaren.. Faan! Och där är den..
Torkade min kofta jag skulle ha idag och det var verkligen TUR att jag tog på mej den och vände mej om i spegeln för att kolla bak.. Det var stora HÅL i ryggen efter den där bygel-grejjen.. Men va f*n.. Vad skulle jag gör? Jag skrattade och bytte kläder, det var lättast så.

Inga kommentarer: