tisdag 29 mars 2011

Lilla Molly!!

Sicken go hund!!


Söt som socker..men jag lovar!! Skenet bedrar!!

Nu har vi lärt känna varandra lite bättre och vi inser nu att det inte var en valp vi köpte..utan ett litet monster!! Världens pigg och full med upptåg och det gillar jag!! Inte blir hon så värst bekymrad när man säger till henne.. Hmm. Man får säga till rätt ordentligt och det kommer hon ihåg..en stund i allafall.
Indy börjar att bli lite mindre bekymrad över vad den lilla hittar på. Han sätter sig gärna vid sidan av och tittar på när hon drar ut hans Biabädd under trappan, sen har hon 90 varv i minuten i den innan hon tar ett jämnfota hopp och drar vidare.. Fram till den tunga vattenskålen och drar ut den på golvet..det blir slabbigt!
Klok är hon den lilla i all fall, lägger sej och sover och skiter i resten. På promenaderna följer hon Indy med blicken och blitt jäääätte impad av alla stora pinnar han bär runt på hela tiden. Perfekt!! Jag lägger henne jämte planen och ber henne kolla in apporteringen redan nu!!
Det händer att man får dessa vassa valptänder i byxbenen eller i tårna och nyss när jag bar in matkassarna hängde hon där så fint i kassen och gjorde ett tillkämpande till kassen sprack.. När vi väl kommer in får jag fånga in henne igen när hon snodde snickarens hammare .. Ja.. vad har jag gett mej in på??

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter helt underbart,lårter redan som du älskar henne faktiskt.kram Lottie

Cia sa...

Ja hon är verkligen häftig. Ska bli spännande att se vad det blir av oss..