lördag 19 mars 2011

Ett år äldre

Indy funderar på vilken sorts belöning det är idag? Korv eller kanske köttbullar!

Inte klokt vad tiden rusar iväg, kan inte tro att jag är så gammal som jag ska vara. Uppvaktad blev jag på morgonen med kaffe på sängen och god räklängd och den finaste present som jag önskat mej.. en hundvalp!! Lyckliga jag. Nu ska jag hämta hem underverket på torsdag och det är inte lätt att veta vilken valp det blir för alla är så fina. Nu har jag fått hjälp att sortera så nu står det mellan en hane och en tik..verkligen toppen hundar båda. Hela kullen är förresten helt underbar. Längtar verkligen..
I går kväll var det ölbowling med jobbarkompisarna, jag bowlade inte utan var med som coach. Det funkar inne bra med mitt knä och jag glömmer att det gör ont så in i baljans om jag inte stänker mej för. Men kul att va med och heja på.. och en och annan bira fick det bli. Några roliga fadäser hände. Jag nämner inga namn.. Men "någon" "snubblar" och glömmer släppa klotet och ramlar raklång på banan. .he he!! Det fick han höra och säkerligen på måndag också..
Vi fortsatte till La dolce vita, en italiensk pastarestaurang..gott gott!!
Sen en sväng till Bishop arms på någon öl till innan det blev skjuts hemåt! En rolig kväll blev det. Mycket skratt vill jag lova och det behövs träffas utan en massa datorer och pappersunderlag ibland. Ytterst sällan jag går ut faktiskt, men när det väl händer är det väldigt kul.. Nu ska jag drömma vidare om valparna.. Spännande!

Inga kommentarer: