torsdag 10 mars 2011

Hur ska det gå med det då?



Inte vet jag men nu ska här installeras telefoni, bredband och TV genom telefonjacket!! En hög med grejer kom idag och det lät inte roligt när PG packade upp dom grejerna. Hu då!! Det var så öronen kroknade.. En massa sladdar och hittan och dittan och skärmar och ja vet inte vad!! Beskrivningen var på engelska och 47 minuters telefontid till supporten. Grattis!!
I morgon kväll ska vi bowla i Fagerhus i alla fall, måste träna lite inför näste helg, då ska vi ölbowla i stan med jobbet.. få se hur det går. Alla avdelningarna tävlar mot varandra och den som vinner får visst en trofé, typ en tupp att ha under 1 år. Dom som kommer sämst borde få något också tycker jag, något riktigt gräsligt..
Känner mej så gäspig, funderar på ett bad med lite tända ljus.. Mmm, ska bara skruva upp Hannas gardinstång och kapa stången först.. Stryka gardinen så det blir klart någon gång. Just ja, i morse fick jag blåsa i en sån där alkogrej..Snygg konstapel också!

2 kommentarer:

Jeanette sa...

En snygging i uniform är ju aldrig fel, jag var grymt het i min när jag spatserade omkring i kungens kläder ;)
Jonas håller inte samma mått som jag men det är nog hans slitna keps som gör saken värre ;)

Kram

Cia sa...

Visst är det snyggt med uniform..Lite svag för de faktiskt;-)