söndag 24 juni 2012

Det var nära ögat..



I morse vid 5 vaknade vi av att det flög en fladdermus i vårat sovrum.. Då blev det liv i luckan minsann, jisses!! Jag vågade inte ens sätta mig upp i sängen för då hade den antagligen flugit rätt in i huvet på mej. Det hade kanske blivit error i fladdermusens signalsystem!!! Fick upp PG i allafall och han fångade den i en tröjja och släppte ut den genom fönstret.. Hu vilket uppvaknande.. Jag somnade om gott igen men PG gick en sväng med hundarna istället, kanske behövde han vara för sig själv en liten stund :)))
Lite hundträning idag igen. Molly hann jag inte köra lydnad med men Indys var jag nöjd med. På fredag är det dax att träna för Johan, ska bli superkul!! Har börjat föra bok över min träning och det håller i sej än, två veckor har det funkat nu !! Bra va!!
I morgon åker jag och Hanna till härliga Elisabeth som bor i Gryts skärgård eller Breviksnäs säteri. Har fått en vägbeskrivning så det ska väl inte bli nåra problem.. eller hur :) Jag sätter 100 spänn på att jag kör fel åtminstone en gång!! Ingen som känner mig sätter emot.. ha ha!!
Nu dax för bingen. I morgon kommer Emelie som tränar Hanna och Helmer i dressyr vid 10..

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj oj, va flitig du varit, många bilder, filmer o text på bloggen, jag har haft fullt upp så jag har inte hunnit sitta vid datorn :-).

Ha nu en riktigt go resa o hälsa!
Hoppas ni får bättre väder än vad de lovat oss här hemma, men det struntar jag i, kommer lägga lite spår o kanske ta en tur med hästen, vem vet.....lite sugen blir jag allt när man hör Emelis engagemang, ta nad om er, kramis.