fredag 8 juni 2012

Tjohoooo!

Pernilla och Louie, tjusigt värre!!

Idag så har jag jädrar lagt in ett kol på jobbet o i ett andningshål så.. kom jag på att om bara en vecka så har jag semester!! VA! Jag är inte mentalt förberedd på det!! Inte än! Det är för tidigt!
För att fokusera på nåt annat så kom jag på att jag vill åka till Elisabet Ojsan o hälsa på då i Gryts skärgård, vi kan flamsa och träna hund och dricka vin, det blir bra o sen kändes det lite bättre:) Bra mental övertygelse..
Sen rattade jag in till stan efter att PG o jag lunchat o shoppade lite grejjer till Hanna som fyller på söndag.. PG ringde och undrade om jag behövde påfyllning på kontot o det var ju snällt :))
När jag kom hem blev det att följa Hanna till banan med ett pass på Helmersson, funkade jättebra!
Just ja, sen kom PG hem med ett ovanligt lass på lastbilen. En as-gammal Volvo Duett.. ha ha!! Den var faktisk ganska frän.. Som vanligt beror ett inköp på att man kan ha det till hundarna eller hästarna.. ja ja. Shetlandsponnyn Freja får nog plats i skåpet om det kniper.. och hundarna med men inget att rekommendera. Ett takräcke fanns på också:) Gubbvarning!
Känner mig ganska seg ikväll så snart blir det bingen.. Ska bara vänta på att PG o Hanna spelat klart biljarden..
Imorgon blir det till att träna hund igen, ska blir riktigt skoj! Snart dax att åka till Johan igen och träna så det gäller att sträcka upp sej..


Inga kommentarer: