torsdag 21 juni 2012

Full fart rätt in i midsommarn..



Titta gärna på Svensk midsommar här!


Ja men det var ju kul att det ska regna och åska på midsommarafton!! Skit me men det är inget att göra åt det förutom att klafsa i regnvatten då..
Idag har jag en mega lista på vad jag ska göra!! Ska börja med att hämta vatten i en så där kubiktunna och börja fylla poolen.. Nu är ju bekymret att jag måste använda hjullastaren för att lyfta tunnan över poolkanten.. och jag får inte köra hjullastaren. Nu har jag kommit runt det och kläckt en ny ide!!
Ha ha!! Hoppas att den funkar också:) Har inte bestämt mej än om jag ska ta den med PG eller inte innan jag kör:) Har gett uppdrag till Hanna och hennes kompisar idag. En midsommarstång och en jordgubbstårta! Finemangs!! Bäst jag sölar i mej det sista kaffet och börjar med min ide!!

Glad midsommar på er!!

Inga kommentarer: