söndag 17 juni 2012

Investeringar..

Jo idag har jag varit i stan och inhandlat en pool, rymmer 6000 liter! Jaha, det blir till att stryka någon medhårs ett tag för ett få i allt det vattnet. (Nu tänkte jag inte på regnvatten!) Sen hade jag tänkt att det ska i inom en ganska snar framtid också för jag tänker bada på midsommarafton :)
När jag ända var i stan passade jag på att handla lite växter också för det har vi inga alls på altanen, det har inte känts jätte-angeläget när det varit så kallt.. Bara det att nu måste jag måla krukorna också.. och olja in altanen. Hmm.. Hade varit smidigare att skita i växterna i år helt enkelt.
Nu börjar jag min semester i morgon och då vill jag ha massor med värme och soool!! Jag tänker ta sovmorgon faktiskt och vid 12 kommer Hannas dressyrtränare hit o tränar med HannaPanna. Vi sålde våran transport i veckan och nu tittar jag efter en boogie-kärra i stället. Hoppas det finns någon för skapligt pris.
På onsdag är det träning för Johan igen och nu har vi tränat rätt bra det sista, jag har till och med fått valkar på fingrarna efter repet på bollarna, ja jisses.. Jackan är dock fortfarande hel..hi hi!!
Jag har börjat skriva ner vad vi tränar på och vad vi ska tänka på till nästa gång, det behöver jag med mitt teflonminne.. I bästa fall kan jag komma på saker när jag åker därifrån, och då är det så dax :)) Få se hur länge det håller i sig bara. Tanken är ju att ha nytta av det till Mollan eller om man ska backa tillbaka i träningen.. Ja ja!! Ny dag i morgon och nya möjligheter

Inga kommentarer: