måndag 4 juni 2012

Bra gjort!!


Det var bra gjort av mej att inte få ett bryt på Jörgen i morse! Jörgen är svärmors bortskämda hund.. en jack russel!! (Hu!) Hade bestämt att jag inte skulle titta på honom så då kände jag att det funkade hyfsat bra. Bra gjort av mej!
Sen fick jag det jag ville ha gjort på jobbet klart också. bra gjort!
Sen hittade jag o Hanna till Hannas ridinstruktör genom mörka skogen på slingriga grusvägar.. bakvägen dessutom.. Attans bra gjort!
Hade inte varit kul att vända med släpet på den smala vägen, men det hade fått gå helt enkelt..
Sen var det Hanna som var min personliga GPS också.. (men bra var det!)
Dessutom fick jag heller inte dieselstopp, det pep precis när vi kom fram men det räckte till macken! Fint!
Ja.. så där har det hållit på hela dagen..Bara bra alltså! Faan va jag är bra!!
Hoppas det fortsätter i morgon:)


Inga kommentarer: