lördag 17 augusti 2013

Olagligt!!

I går var jag Pernilla och Eva ute på galej.. Vi var och pubade i Jönköping. Riktigt riktigt roligt hade vi och vi kan tjöta rätt friskt alltså.. En och annan öl och vin slank ner också.. Lite go mat på det.
Perra hämtade oss.. vi kärringar som var ute och förlustade oss..
Kan säga att jag somnade vid 2.30 och jag är heeelt slut idag också ändå fast jag sov till 10 (vet en som sov betydligt längre )..
Sista biten Pernilla gick med sina as-snygga stövlar med stilettklackar såg inte helt ofarligt ut om man säger så.. Hon måste varit väldigt trött :)

Vi har tränat lydnad med hundarna och jag var ganska säker på att det skulle gå skit när jag var så energilös men jäklar va bra det gick för både Pernilla och mej .. Vi skärpte upp oss!
Nu längtar jag efter en dusch och bingen.. Jag är olagligt trött.. jag är för gammal för att va ute på nätterna och ränna, bara att erkänna :) Men kul var det.. Och nu har vi smitt en massa nya planer vad vi ska hitta på.. Ja vi är väldigt påhittiga ibland..


Inga kommentarer: