fredag 13 februari 2009

MX Arena

Petter på Hökensås.
Ja, det gick bra med körningen på MX Arena idag, men det kunde slutat på ett annat sätt.
Petter var bra sugen på att köra och laddade på i ett hopp...flög rätt in i en avspärrning och bröt av tre pinnar och vidare ner på en annan bana. Phu! En stor lårkaka fick han men det gick ju bra iallafall. Lite får man ju räkna med. Kul att se PG och Petter köra ihop, Petter myser när han varvar sin pappa. Ha ha!
Jag tog egen bil upp...skrev av vägbeskrivningen igårkväll..och höll på att hämna på fel plats när jag blandade ihop vägbeskrivningarna med en annan, Harregud!
Tog massor av bilder och spelade in videos som var verkligen bra..för att göra en lite film.
Väl hemma gick det inte att föra över det till datorn..jamen! Hallååå!
"Lurar" datorn att föra över filerna iallafall men det går inte att spela upp dom...morrrrrr! Jaha..plan B, då! Jag delitar filerna på datorn då..och för över dom igen och väljer en anna filtyp.
Iiiiiih! Där försvann hela skiten.. det är tamej f.. sant.
-Jaha, säger på PG, typiskt datorer!!
-Jaaaaa, men det var jag som tryckte på knappen!!! Hårt att erkänna men sant! Och inte tänker jag skylla på att det är fredag den 13:e heller...

Inga kommentarer: