måndag 9 februari 2009

Så gick det med dom bullarna...

Bella mätt som en plätt!
Bakade ett gäng bullar idag, tänkte det kan vara bra att ha med på fredag när vi ska
åka till MX Arena. Petter och PG ska åka inomhuscross, hujedamej få se hur det går!
Massor av bullar låg här för att svalna av och inga plastpåsar hemma!!! Grrrr!!!
In till Habo och handla och när jag kommer tilbaka är det inte lika många bullar kvar att lägga i plastpåsarna!
Det syntes väl vem som varit framme.. Jo Jo, Bella(skithund). Bakplåtspapper och massor av pärlsocker låg på hennes plats.
-Det kan likaväl vara Indy, tyckte PG.
-Aldrig, Bella släpper inte fram någon när det finns mat i närheten. Skulle hon delat med sig och släppt fram honom..never! Till och med vaktar hon sin egen spya. Bläää!
Mätt och belåten ligger hon ihopringlad på sin plats! Kanske kommer hon behöva gå ut i natt?? Vem vet!

3 kommentarer:

Anonym sa...

HIhi Bella är min idol! Tack för dina ord! Du är en pärla!

Som jag skrev, du är så gó att ha å göra med och kan verkligen få mig motiverad om och om igen...

Kram tills vi ses i helgen!

Åkarfrun sa...

Va, synd jag kunde ju ätit några, vilken fin blogg du har, nu förstår jag verkligen ditt hundintresse..Kram

Åkarfrun sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.