lördag 28 februari 2009

Sådan mor sådan dotter!

Vad annat kan man säga om Millan och Hannas upptåg. Vi var nere och tränade hundarna på planen, Lottie, Eva och jag. När jag skulle åka hem gick jag in för att se vad småtjejerna gjorde. Som två små oskyldiga änglar satt dom och ritade och tittade på film. På Vero Moda hade dom varit med Lottie och Eva och hade mannekänguppvisning för mej. Massor av fina kläder hade dom köpt för knappt ingenting, helt overkligt!
Dom ville åka med mig hem..visst!
I bilen hem undrade jag, vad dom mer haft för sig idag?
-Vi har kört skydd med Quenna, kom det från baksätet.
-?!
-Det gick jättebra, Hanna höll och jag hade ärmen säger Millan.
-Verkligen!
Tur att gamla Quenna är en så lugn och stabil hund.
Tyckte nästan lite synd om henne faktiskt!
Utbildad i skydd är hon men skulle aldrig göra en fluga förnär i vanliga fall, varit mest i valp-lådan och önskar sig en go och mjuk soffa att ligga i, och hon undrade säkert vad detta var för påhitt! Ja ja! Vilket upptåg..

Inga kommentarer: