torsdag 5 februari 2009

Snart dax att köra till jobbet i snöyran. Har varit ute och gått med hundarna (mer halkat) och gjort rent i stallet. Livsfarligt med all is under snön. Ramlar man ikull nu är det kört! Hugaligen!
Uppdaterat hemsidor åt kommunen nu på förmiddagen, va duktig jag är.
Var inne på Guldsmedjan och köpte mej ett jädrans snyggt halsband i går. Spinning heter serien, man plockar ihop berlocker och liksom designar sin egen stil, jättesnygga grejer. Kolla här.
Ett par nya jeans, japp. Ska ju ut på lördag så jag får väl helt enkelt ta och skärpa till mej! Stampa av sågspånen på stövlarna och kamma höet ur håret och dra på mej lite andra kläder helt enkelt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka berlocker tog du?? Kan di lägga upp en bild?

Ska du ut och svänga på de lurviga?? Fett nice! ;-)

Miss U!

Kramar Din beundrare :-)

Cia sa...

Ja du, jag började med en lädersnodd man virar två varv runt halsen och knyter framtill. På den plockade jag på lite berlocker eller charms som det heter, i silver. Meningen är att jag ska köpa på eftersom, så det blir en hel radda. Blev himla snyggt faktiskt! Har ingen bild, kan ta en på lördag, ha ha!

Anonym sa...

Ja,vi kommer,ska vi vara hos dig ?

Kicki