tisdag 10 augusti 2010

Lite mer klar allt!!

Joooodå! Nu stog jag tappert till 22.45 och klöv den sista veden!! Jädrar..det var mörkt men Hanna kom med ficklampan det sista så det gick.. Värst var väl inte att se o klyva utan det var ju att inte trampa på dom förbaskade grodorna som gnetade omkring. Modig kände jag mej för varje bit jag hämtade utan att jag hoppade högt när dom kom krälade!! Fy va dom är läskiga! Tänk om jag trampat på en stor läskig en och halkat omkull dessutom.. Brrrr!!
Nu jag duschat Bellabus för hon luktade Apa, en sockerkaka in i ugnen samt en massa tvätt vikt.. Såg att min rosenrabatt skulle behövas rensas på ogräs.. Få se om jag känner fört först.
Tränat en massa lydnad idag. Indy fattar inte grejen med att gå tätare i lydnaden utan tycker att det var bra som det var innan...Är det ett manligt drag?? Inte att gå tätare tänkte jag på då utan "att det var ju bra som det var innan"?

1 kommentar:

Eva sa...

Defenitivt ett manligt drag!!!!