söndag 15 augusti 2010

Ny dag och nytt jobb..



Kan inte säga annat än att det ska bli spännande. Ska jobba halvtid på mitt gamla jobb och resten på lönekontoret, ska bli riktig kul. Inatt har jag inte sovit mycket alls...mest för att det har blåst ute och hundarna har reagerat på det. PG var ute inatt och gapade till på dom så vart det tyst en stund. Bäst är ju att kolla för man vet ju inte varför dom skäller egentligen. Sent igår kväll kom det en bil hit, tror klockan var vid 22,30..
-Ja det är ju typiskt!! sa PG när han kom in igen.. Det var grannen som undrade om vi sett hans hund..och jag som var ute och gick i skogen med våra, i bara kalsongerna och träskor. Ja det måste sett rätt kul ut..Plötsligt någon som går omkring i skogen i bara kallingar.. Tur att vi bor enskilt, det har jag tänkt på många gånger!
Sen har vi börjat att spåna lite på ett nytt jätteprojekt som vi hoppas går i lås, jag funderar och planerar för det heeeela tiden..Spännande!! Hoppas hoppas hoppas!!
Träningen igår var riktigt lyckad.. Känns som jag fått lite ny energi i detta.. Har funderat mycket på detta med Indys rondering, det är inte hans starka sida precis men ack så viktig. Han listar ut vilket värn figgen är i på nolltid utan att han har sett nånting!! En gång kan man lura honom men inte två, tydligen. Ny strategi!! Vill ha mer energi och ännu snabbare tempo i ronderingarna och att han ska LYSSNA och inte ta egna beslut vilka som ska ronderas..
Ha en go dag alla.. nu dax för uppstart!!

Inga kommentarer: