onsdag 8 december 2010

Längtar..


till det blir varmare och mildare ute.. Jag vill spåra, köra lydnad och skydd men Indy!! Sen vill jag ha en hund till.. minsann får vi se hur det blir med det. Jag har spaningsläge på en speciell.
Idag har jag varit riktigt irriterad vill jag lova.. Hämtat Hanna hos kompisen och körde sisådär 90-100 på vägen och då kommer en korkad jävla lastbilschaufför och pressar precis 3 meter bakom.. Om ville han köra med med släp och allt och ..kör du ditt pucko, tänkte jag..men ändrade sej och flyttade tillbaka och låg tätt tätt.. hur jäkla länge som helst. Kvittade om jag försökte skaffa lite space emellan då ökade han med.. Faaan!! Jag har inte lust att få en lastbil in i min bil!! Stor lust hade jag att stanna och ..(inte skrivbart..) En varningstramp på pedalen så blev det något bättre.. Jag skiter i om han har bråttom!! Jag vill i alla fall inte ha en lastbil som kör rakt igenom min bil!! Så det sååå!! Ahhhgggg!!
Nu tänker jag gå och duschen och hoppen i sängen.. och drömma om hur jag tar struptag runt en chaufförshals!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kan säga det... jävla skithögar...man känner sig så liten när man har en så stor lastbil i haserna....man skulle ringa polisen,hur kan en yrkes förare vara så dum!!!!!!!!!!!!!!
kram från en liten bilist

elisabeth