fredag 17 december 2010

Millan och Hanna..för några år sedan. Hittade massa roliga kort på dessa två..
Rock-konser med Hanna och Milla
Tusan så förskylad jag har varit.. Hes som en kråka till på köpet. Tur att jag hann bli klar med lönerna på jobbet men det var så det skrek.. När jag gick hem i onsdags försvann rösten...utan att jag knappt pratat på hela dagen.. Typiskt!! På torsdags morgon var jag dessutom febrig så det var bara att slå en pling till jobbet och tala om att jag uteblev.. Dom hörde knappt att det var jag och inte vad jag sa heller.. Kröp ner i sängen och öppnade inte ögonlocken på flera timmar. Nu känns det rätt OK, det som är tur är att jag blir sällan sjuk och blir jag det så är jag knalldålig ett par dar och så vips..tillbaka igen. Mitt skit-knä är ju inte bra heller så nu ska jag få en remiss till ortopeden så får vi se om dom kan göra något åt det hela annars är det som det är..får självläka helt enkelt.. Tänker på detta med hundträningen.. TUR att det var just denna vintern det blev så här och inte förra när jag hade Pho här som jag tränade.. Om man nu ska se om det finns någon guld-kant på de hela.
Igår var Millan och Lottie här en sväng på kvällen, så längesedan vi bara satt och pratade, jättemysigt var det och tiden rinner iväg..
Har postat mina paket upp till pappa i eftermiddag, känns fortfarande underligt och tråkigt att han är så gammal och bor på ett hem för gamla vimsiga människor.. Vill ju vara nära och prata men med 100 mil emellan kvistar man ju inte bara över sisådär.
Nu ska jag dra på mej jacka vantar och mössa och gå ut en sväng i friska luften..det ska bli skönt!!

Inga kommentarer: