fredag 10 december 2010

Lucia

Varit på lucia ikväll, Hannas klass hade hand om detta i år. Så fint så jag måste snurvla lite, vilken lipsill ja är!! Jag kommer sakna detta att dom växer upp och inte vill lussa mer sen..
Varit på världens godaste julbord idag med jobbet. Brukar inte äta det annars ute men detta var enastående gott!! Massor med sill!! Och allt var så fint tillagat, till och med hemmagjorda köttbullar, olika sorters kött, goda såser mmmmm.. Varit ordentligt mätt hela eftermiddagen och kvällen.. pust!! Björkhaga i Mullsjö är riktigt bra på detta!!
Känns som jag strax går och knyter mej.. En ny dag i morgon och jag vill åka skidor..eller scooter.. Men scootern är PG så förbannad på så snön kommer väl smälta.. Den vill inte..scootern alltså. Men vi får se. Skroten säger PG om det hela men jag känner honom bättre än så. Han kan inte låta bli att få igång den..ha ha!!

Inga kommentarer: