torsdag 31 maj 2012

Bra knapp det där..




Ja.. nu har jag lyckats hitta en knapp till att trycka på i hundträningen.. Jag gillar knappar :) Den var effektfull den..
Ett tips vi fick från Brian på lägret var jag ju tvungen att prova häromdan, eller egentligen så fort det bara gick..hi hi.. och det blev skillnad vill jag lova.. Nu ska jag köra det några dagar på raken så kanske jag får en .. ja en grym lydnad. Yihaaa!
I går tränade vi på SK Habo, lydnad och skydd. Riktigt bra träning. Peter fick köra massor med hundar och undra hur hans arm mår idag? Kul va det iallafall och nu körde vi två skyddsärmar på Indy, efter andra skicket in i bevakningen såg man att kuggarna fastnade och det börjar dra åt rätt håll. YES!!
Idag hade jag tänkt måla klart stallet men det regnar.. Satan!! Igår stod jag o vinglade på en ställning igen o målade nocken.. alltid när jag står högt så är jag säker på att jag kommer ramla ner och funderar alltid på var kommer jag att landa i så fall.. (Planering är A och O!) I detta fallet var det hundhuset som fått ta smällen. Nu lyckades jag hålla mig kvar och till o med när jag kravlade mig upp och ner, inte dåligt det!
Strax ska jag åka till stan och handla för helgen.. mer färg alltså.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul med tips ,ja det såg fint ut!!Lottie