lördag 13 april 2013

En dag i helt min smak..

En god frukost börjar dagen med. Fint! Sen vidare till Pernilla och till Jonslund för skyddsträning. Himla kul!! Vi testade av lite idag hur han låg till Indy och det känns bra. Stackars Pernilla fick slita med linan idag och det är inte lätt men jättebra jobbat..
Lite fika och snack sen drog vi hemåt och kom på att vi skulle äta lite gott ihop ikväll.
Så nu efter god mat och bastu känner vi oss lagom sega och goa.

Ska kolla in en röntgentid för Molly snart innan jag gör mer med henne, jag har inga stora förhoppningar på att det ser bra ut, tyvärr.. Inget bra alls!!!!!

Sen håller jag tummarna väldigt hårt för svenskarna som är och tävlar VM i spår i Danmark.. Och särskilt För Johan som jag o Pernilla tränar för. Sista spåret  morgon.. Heja heja!!!

Inga kommentarer: