tisdag 2 april 2013

Tänk va!! Jag kan hitta!!

Åh vad härligt i solen!! Får en sån eneergiboost alltså.. 

I går åkte jag till Nosserbo för ett par skyddspass med IndyPindy.. I väntan på att min bur ska bli klar så lånade jag Evas och satte in i Jumpyn..  Funkade himlans bra. Känner att det kommer bli så smidigt och bra!! 
Ficklade med GPS.en för det måste jag ha! Hittar ju för faan knappt i min ficka.. 
-Skrämmande säger PG och skakar på huvet!! Du har väl varit där ett antal gånger nu.
Visst!! Men jag har inget att skylla på heller.. Bara det att jag sitter och tänker på en massa annat när vi åker ihop jag o Pernilla eller också glappar det så i käften så jag inte tänker på var vi är.. (mest troligt) Alltså skulle jag ensam hitta till Jonslund ihop med en GPS och då...

Hittade jag denna knappen i GPS:en! Fint!

Och fram kom jag.. Jajjamen!! Ett par skyddspass i ladan blev det igen. Ett par gånger till så testar vi på planen. Han blir verkligen helt slut av passen i ladan. Snacka om att sortera och orka växa och segra. Ganska tuff bana fick han gå, men han klarade det så bra. Trött blev han fast det bara tar några minuter. Men otroligt nyttigt. Han bet så hårt i armen att det var stora hål i väven och när vi kom till bilen fick vi tråckla ut armen, han hade tryckt in den i hela truten :) Hi hi!!

I eftermiddag blir det spår med Pernilla.. Så göttans!!




En kall bärsis passar perfekt i solen efter några timmar i skogen..

Inga kommentarer: