söndag 1 september 2013

Äntligen fredag..

Helt knäppt vad dagarna går fort.. Nu blir det ju mörkare på kvällarna också så det gäller att planera lite om man ska hinna träna hundarna..
I torsdags var vi hos Johan och tränade spår.. Lika kul varje gång.. Här finns en otrolig kunskap, verkligen imponerande.. Alla har gått stormsteg framåt.

Fått mina törnar och tillsägelser ett antal gånger men det är bara bra, jag får tråden att följa för att komma framåt.. Och verkligen har det kommit kliv framåt.. Så jäkla gott!!
Kan inte bli mer glad och stolt faktiskt, låter ju så himla nördigt och det är det också :)
Vi tränar ju inga vanlig IPO spår heller utan IPO-FH, maratonspår..
-Nu är det bara lite finish kvar, sa Johan.. Tyckte jag mej inte märka att han var lite exalterad?
-Va! My Gaad!
Så nu måste jag sköt-sköta mig, hjälp vilken press!
Nästa helg är det spårläger, ska bli superkul så klart.. Tänk att få nörda en hel helg med en massa andra nördar! VA!

Ja så har ju PG fyllt år också, hela 45 år i lördags.. Han gillar ju inte att bli uppvaktad särskilt men vi drog honom vid näsan minsann.. Trodde att han skulle bli misstänksam när jag gjorde en bauta-stor smögåstårta men icke..

Vid 19 tiden kom folket, gamla och nya vänner på lite käk och öl.. Gick o la oss vid 3.30 på morgonen så det var hellyckat ;)

Tittat på ponnysar också. I morgon åker vi till Visingsö igen och tittar på en som vi är lite sugna på. Hannas tränare hänger med också, alltid bra med ett vant öga..

I morgon blir det partyparty också.. 3 helgen i rad!! Det lär inte hända igen på 10 år..

Bäst jag hoppar i bingen, upp tidigt tidigt!! Klockan 8 går båten till öa..
 Min privata tekniker som lagar när jag hackar sönder kablar. Bra va?
Randi fixar sin sovplats..



Trevligt på PGs överaskningsfest..


Så här blev det lite störning när vi spårade sist. En flygare landade på gärdet..

Indy märkte det inte ens så vem har bäst koncentration då?

Inga kommentarer: