torsdag 5 september 2013

Vi får la se..

Hinner ju inte med att skriva som jag tänkt..
Helt crazy vad dagarna går fort!

Sen har jag grunnat en del och tror att jag kommit på hur jag vill göra med hundträningen framöver.. Tror!! Kanske blir det att jag bara tränar IPO-FH i fortsättningen.. SÅ grymt kul är det och sen måste jag inse att ja inte hinner med allt. Även fast jag vill!! Ja inget är skrivet i sten ännu..
Indy är strax startklar i en IPO 3, men det gäller att få ihop tiden till allt.. bara att inse verkligheten.

Sen har vi bestämt att vi ska köpa ponnyn Pontus. EN 10-årig valack, supertrevlig och vad jag tror en oslipad diamant faktiskt.. Hannas tränar var av samma känsla.. Hämtar honom nästa helg troligtvis. Denna helgen är jag borta på spårläger hos Johan.. Ska bli så kul! Spårnördhelg med bästa Pernilla och en massa andra goa människor..

Nu åker Hanna och jag mot Furusjö och hämtar spån i en kärra.. Handlastas ska det så vi lär va fulla med spån och har ap-långa armar efter det !!
Ha det göttans alla!!

Inga kommentarer: