måndag 30 september 2013

Ovanligt pigg..


Mollan väntar på sin husse..


.. är jag ikväll. Jag funderade på hur det kan komma sig och nu vet jag varför.. Jag har inte satt mej ner
än. Så det är mitt tips.. Stanna inte av om du fått upp ångan!

Inte träffat Petter på flera dagar nu och extra mysigt blir det när han tar sig tid att komma in en stund.. Nu börjar snöjouren i morgon o håller på i 7 (!) månader.. Jag och Hanna lär bli helt lonley i vinter igen men vi är faan bra på att klara oss. Bara man har skyfflar, lappmössa och 4-hjulsdrift så går allt :)

Vissa snö-pass är PG inte hemma på flera dagar o detta året har Petter en egen sträcka så han kommer vi se ännu mindre av.. känns ju trist..
Sånt är det just nu o bara o gilla läget..

Annars är allt lugnt tror jag , jag laddar mentalt inför helgen antagligen..




Inga kommentarer: