fredag 27 september 2013

Man ska inte bli förvånad.. alls!

Ett kul sommarminne fick bli bilden idag.. En rolig träningshelg på Jonslund, det saknar jag!!

I dag har jag lyckats bra med att röra ihop saker o ting.. Så blir det när jag blir trött i min ärthjärna!
Hoppas att den har kommit igång igen till i morgonbitti..
Ska trycka igång den med reset-knappen det första jag gör i morgon bitti.. kanske bra om jag gör det redan nu ikväll så den har tid på sej..

När det stressar ihop sej ska jag göra tusen saker på en gång.. vilket inte blir så bra alltid.

Smörbyttan som försvann på ett mysko sätt i måndags, på jobbet,  när jag skulle göra mackor kom tillrätta idag. Jorå!
Den hade jag lagt i frysrummet!
-Vem har fått hjärnsläpp, undrade någon och jag kände direkt utan att veta vad det handlade om , att det var nog jag!
Min penna hittade jag där inne också en stund senare.. samt mitt anteckningspapper jag bara måste ha för att komma ihåg vissa saker..
Saknar jag nått nästa gång ska jag börja leta i frysrummet!
Sen ska jag komma ihåg att inte svara  -Det är Cia, i jobbtelefonen när det ringer utan det mer korrekta..

Också komma ihåg att titta en extra gång innan jag backar med bilen så det inte ligger en stor stenbumling i vägen..
Det är mycket nu..
Frågan är om jag ska få gå lös alls?

Har ni också hjärnsläpp ibland kan ni väl vara snälla o berätta dom för mig så jag inte känner mig så ensam .. :)


2 kommentarer:

lenabratt sa...

Ha ha ! Gillar det där med frysen :o)

Och ! Du är verkligen inte ensam Cia, jag gör också sådana konstiga saker ibland ! Häromdagen hällde jag min treo i såsen istället för buljongen när jag lagade mat ! Bara ett ex !

Cia sa...

Ha ha!! Bra Lena!! Jag hällde Ajax i tvättmaskinen istället för sköljmedel :) Inte samma sak riktigt..