söndag 22 december 2013

8 minuter tillgodo iallafall..


Ja denna dagen började ju just snyggt!! Vaknade o kollade klockan. 09.22. Shit va länge jag sov då.. '
Shit igen! Pernilla kommer om 8 minuter!
Vips upp ( ja eller hur) och pang på med kaffepannan..
En halvtimma senare var vi på plats iallafall.. På spårmarkerna.
Hade med mig lite funderingar sen igår när jag spårade med Indy. Hade dragit den funderingen för Pernilla också via telefonen kvällen innan. Så nu skulle här testas en variant..
Blåste gjorde det med rätt bra.. Bra!
Bäddat för att Indy skulle välja en lättare variant när han blev trött..
Då får jag möjligheten att -Ajjabajja!!

Blev väldigt bra träning tycker jag. Hundarna gick bra och vi skötte oss rätt bra också.
Kommer försöka spåra en hel del nu under ledigheten.. Gäller att passa på innan snön kommer tillbaka..

Shoppat lite mer klappar idag.. I morgon blir det att fixa med mat och dona.. Längtar efter julen gör jag. Mysigt!!

Ja så började jag att svamla om trädgården här hemma för jag hade sett en sån fin bild på en grusgång.. Med naturgrus på..
Så vem vet!
I morgon kanske det brötar igång en grävmaskin här på morgonkvisten..
Perfekt så här dagen innan julafton..

Inga kommentarer: