onsdag 4 december 2013

Tomtemor fick nog allt hjälp..


Stilsäker sovstil..

Perfekt att det var kvällsmat klart när jag o Hanna kom från ridhuset efter att ha tränat Pontus.
Liksom sådär lagom frusen och hungrig. Mitt i maten så blir jag fundersam. Väldigt tyst är det!
-Måste kolla vad Randi göööör!!
Hittar han i korgen med en tomte, en stickad variant.. Kuriosa. Var har han fått tag i den!!
Han inser snabbt BIG misstake!
Såg han åskmolnet över huvudet på mej kanske?

Plockar upp en tuffsig tomtemor och tittar..
Ena flätan stod på svaj.
Glasögonen hade åkt upp i pannan.
Kjolen hade kanat ner till knäna.
Tröja hade åkt upp under hakan..
Allt var liksom hit och dit..
Såg precis ut som hon haft Wild sex med tomtefar..

Det går inte för sig så jag rättar till henne och morrar år Randi som blottar halsen och ligger som en platt pannkaka..
Ja hon gick väl inte förbi där precis o gled ner i hans korg precis.. Hon fick nog fan hjälp!

I morgon blir det hundträning i Kyrkekvarn, ska bli attans kul.. Lattja och busa lite och ett kort kort pass lydnad blir det..
Sen önskar jag att alla tar det lugnt på vägarna, för nu blir  det snö och halt!!

Inga kommentarer: