tisdag 31 december 2013

Gott nytt år!!

Jag önskar er alla ett riktigt gott och bra 2014!! Själv önskar jag att det fortsätter i samma anda som 2013.  


I lördags blev det en så där spontangrej.. Kicki Eva och jag åkte till Red. Längesedan jag hade så jäkla kul! Helt plötsligt var klockan 1 och jag ville inte att det skulle sluta! Hemma halv 4 iallafall, bra jobbat av mej som brukar vilja åka hem vid 24-snåret



Manikyr! Ja vad ska man säga om denna bilden.. Att Mollan gärna gör något annat 
än klipper klor? 
 

Sen har vi Randi-boy.. Som enbart vill ha belöningen för att man klippt klorna men det kommer
i olika moment serrö
-Vänta lite vänta lite!! Jag sitter inte sköööönt!!!!


Här har vi Randi och Indy som vill ha samma grej. Randi morrar. Indy vet att han inte behöver :) 

Inga kommentarer: