tisdag 17 december 2013

Slutdatum 24 december..


Jag julstädar.. 
Är det så bra egentligen? 
Man ska ju inte stressa till jul!


Ja så väldans hög nivå på funderingar  jag hade idag när jag höll igång med dammsugaren..
Grejen är den.. att någongång under året bör det bli en sjujäkla genomgång av huset..
Så då är det bra att ha ett sistadatum :) 24 december till exempel!
Nu ligger en del grejer pyrt till kan jag säga!! Det ska bli ordning!

I dag har Mollan smällt i sej en halv hink med laxpudding som skulle portionerats ut till katterna, så nu är hon gräsligt mätt..
Ändå kommer hon säkert sakna sin kvällsmat!

I morgon är det träning med ponnisar i ridhuset.. Torsdag hundträning och fredag köpa julklappar..
Det blir full gas rätt in i julen.. Tjohej!




 Bästa Lotta bjöd på gott fika på Kivarps gårdsmejeri i lördags. Så mysigt o roligt att sitta och njuta och prata.. Lotta kan man lyssna på i timmavis utan att sluta fascineras..
En enasåtende människa
 Kunde inte låta bli.. PG på väg till bastun i gummisar och morgonrock.. Utmärkt kombo :) 
Här letar vi gran fast inte på exakt samma ställe..

Så kart att jag hittade granen vi skulle ha.. 

Lite fix vid ingången..



Inga kommentarer: