onsdag 8 april 2009

Avslappnad!

Träning på OG Guthersloh.

Jisses! Jag har varit helt slut efter Tysklandsresan, det kom igår. Satt på jobbet och läste för ett gäng barn och höll på att somna. Efter jobbet åkte jag för att hämta Hanna på fritids, dom var på utflykt till Borås djurpark. Var ute i god tid tills dom skulle vara tillbaka igen och satt utanför och somnade i bilen...i 1 timme! Dom var försenade tillbaka så det blev en liten lur.
Inte gjort något med hundarna sen vi kom hem men jag är sugen nu. Planerar att börja lite med Bella igen, hon är så himla gó att jobba med, alltid på hugget. (Kullsyster med Lotties Bessie så ni kan ju tänka er!)
Längtar till Brian-lägret, det ska bli så jädrans roligt, då gasar vi på igen.
Sen har Lottie kommit med lite roliga förslag..ja!

Jag och Hanna har varit i stan och handlat en jacka och nya dojjor till henne.. det behövdes. Skönt med lite annat att fixa med.
Petter, Hanna och jag åker på cross-läger imorgon, fredag till Hökensås. Håller tummarna att det inte blir några avåkningar eller brutna ben eller armar eller cykel-ras. Huvva! Men imorgonkväll måste jag nog åka iväg en sväng och köra lite hund, är någon mer intresserad så hör gärna av er. Vet att Lottie occh Eva har varit iväg ikväll, tyvärr befann jag mig på en skoaffär just då och efter det var mitt tålamod och ork slut kan jag säga.

Inga kommentarer: