tisdag 14 april 2009

Då var vi där igen..

Hanna skulle spåra med Bella i kväll. Ett skogsspår hade jag lagt till dom. Småkatterna hade jag stängt in i stallet med lite köttbullar och den stora katten syntes inte till.
Hmm!! Skenmanöver eller?? Jag spanade en stund runt..men nej..inte ett tecken på liv. Dåså!
På väg till spåret ringer telefonen , det är Kristina med Brille.
Då minsann..kommer den jädrans katten och går bakspår, slukat köttbullehögen i slutet!
Vad jag vräkte ur mig i luren kommer jag inte ihåg..Ursäkta mej Kristina!
Hanna släppte på Bella iallafall och jag filmade. Plötsligt dyker kattfan upp i spåret som gubben i låddan. Tur att Bella gillar att spåra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va dom är duktigt.
Kram Pia

Anonym sa...

Ja det får man sga,katterna är finurliga får man säga.Lottie