onsdag 22 april 2009

Projekt!

Härligt soliga dagar, men kallt i luften. Har gjort ett litet uppehåll med Indy i träningen men började lite igår igen. Lydnad och skydd blev det, vi lade till momentet Ryggtransport med överfall och faktiskt funkade det fint..än så länge. Ett moment som funkar fint, kan ju efter ett tag börja krångla, precis som det är tvärtom också.
Ska ut och lägga ett spår strax här hemma (katterna in i stallet, japp) och efter det lägga dom sista 30 stenarna vid stenläggningen jag håller på med vid stallet, det blir nog bra. Det träliga är att stenarna får jag gå och plocka på våran åker här hemma, det som är bra är att jag tränar mej i att kasta!! Har nämligen ingen lust att släpa på den skottkärran i plöjet! Jag är sämst i Habo på att kasta!!! En del vet det sen dom sett (tagit skydd) när jag kastar ex. apporter...Är sugen på att börja på nästa projekt. Då ska jag börja riva i en jättegigantisk brädhög och leta efter lämpliga delar till det. Äntligen!!

Inga kommentarer: