torsdag 16 april 2009

Greja..fixa..ordna.

Hanna som har feber, ligger nedbäddad framför TV:n. Själv har jag tagit itu med SK Habos kassarapporter och bokföring. Efter det var det hemsidan till SSM Utställning..vilken TID det tar! Sen ringer det och strular med arrangemang...Det var vääldigt längesedan som jag blev så himla arg. Brukar sinna mej men nu ... Tur att allt gick att lösa säger jag bara.
Idag fortsätter det med allt inför mentalbeskrivningen. Inhandling, laga mat, baka, städa köket på hundklubben (ser för jävligt ut) och sist bygger vi banan. Jag och Kristina är kökspersonal imorgon..
Hoppas att Hanna är pigg tills imorgon, PG och Petter är på Hökensås på Sverige-cupen hela dagen och är funktionärer, hon får följa med mej tror jag, stackars unge.
Vi måste hjälpas åt lite bättre när vi gör arrangemang på SK Habo, det är oftast samma personer som drar runt allt eller ringer och kollar runt vilka som kan hjälpa till och så ska det inte vara, börjar bli trött på detta bananskals-åkande. Grrrr!

Inga kommentarer: