lördag 26 december 2009

Datastrul igen..

Då var det dax igen för datorn att strula..Jag överväger att inhandla en annan helt enkelt. Faaan va förbannad jag kan bli!!
Kanske en Imac istället, det verkar vara mindre krångel och inte mottagliga för virus..än!!

Har tränat hundarna en sväng i GA, fast inte så mycket träna egentligen, mest lek och bus!!
Middag hade PG och Petter fixat när jag kom hem..gött!! Sen en siesta och läsning av en god bok, Nora Roberts...
Nu undrar jag vad jag ska hitta på..För mycket ledig helt enkelt!!

3 kommentarer:

Winter och Umza sa...

Som gammal Macanvändare så säger jag bara; Kör!:)

Monica Enthav sa...

Köpte en Mac för ett år sedan, har inte strulat nåt,
rekommenderas!!

Cia sa...

Mmmm, det får nog bli det. Kanske är det knepigt att lära sej, men det får gå..Tack!!