lördag 19 december 2009

Oj oj va massor med folk!!

Tänk idag skulle jag gjort såå mycket..har inte börjat än.. Men snart så!! Kallt som satan imorse
-18 grader, och jag ville inte stiga ur sängen! PG eldade på i kaminer och vedspisen så till slut tassade jag ner.
In till stan åkte jag, Petter och Hanna, vi skulle inhandla en ny TV, jaha.
PG fick den stora äran att vara kvar hemma och koppla om rören, men det var ganksa smart tänkt. Faan, va bilar och folk!! Osså vi då!! Brukar hålla mej lugn i trafiken men ett tag var jag rätt irriterad, så fanns det ingen TUT!! Gud va frustrerande...
En bil kom och trääängde sej in framför när vi stod på avfarten mot Eurostop!!! ÅHHH!! Det hjälpte inte att jag slog knytnäven i ratten heller.
-Mamma, om du forsätter köra nu så repar du hela hans sida, säger Petter.
-Ok, (so what?! Jävla puckobilist!!)
Ilskan sitter ju i en liten stund, så det blev lite tyst i bilen ett tag, skönt!!
Nu så har TV:n kommit hem i allafall och PG fixade vattnet och det funkar som det ska, fantastiskt!! Har varit hos Peter och Lottie en sväng och grejat, allt verkar i sin ordning. Pho har sprungit runt i skogen och kollat in alla älgspår också, det är grejer det!

Inga kommentarer: