fredag 25 december 2009

det var kul..

Full fart på planen minsann. Stoj och bus med Pho och Indy i tur och ordning. Vi lekte leken..
-Kom till mej och busa..här är kul som bara den!! Mycket roligare än att leka med trasan själv där borta!!
Indy är bra på den och Pho har börjat fatta det hela. I förlägningen bygger det på att alltid komma till mej, där är det roligast. Ordet NEJ/BRA börjar också funka, mer lyhörd för vad jag tycker, suveränt. Men det ska vara mycket bra bra, det är viktigt och då tänker jag på Phos träning. Indy har kommit en annan bit på vägen och orkar mer och vet vad jag har för krav, annars märker han det..ha ha!!
Perfekt träning i snön, dom var ganska trötta efter det..och jag!
Ikväll har vi byggt snögubbar, snöhundar och lyktor...så fint så. Tror att Eva och Henke kommer hit en sväng ikväll och drar ett par bira..då kan vi snacka lite hund, det är något jag saknar!!
Våran dator har pajjat ihop, nu får jag köra på Hannas igen, men fixat så mina mail kommer till densamme. Man är vill ju gärna att msilen funkar..harregud, jag kan ju missa något!!

Inga kommentarer: