torsdag 31 december 2009

Gott nytt år alla!!

Hoppas att det blir ett nytt härligt (hund) år. Nya tag och nya mål, det gamla året läggs till arkivet och får tas fram emellanåt när man vill blicka tillbaka. Man lär sej av allt, både det bra och dåliga, det är ju meningen. Man kan ju inte åka runt på ett bananskal i gräddfilen heller..
Mina höjdpunkter i år..? Oj, flera!
Måste vara SuchH 1 i Tyskland, det trodde jag inte att vi skulle fixa, men det gjorde vi!!
Efter det kommer massor på andraplats..Mina träningskamrater, SuchH2 med Indy, Brianlägret, resan upp till min pappa i Vilhelmina..allt och alla som gör att man mår bra ..
Tack alla för hjälp och stöttning i träningen med hundarna.
Peter och Lottie..Ni är mina hjältar, utan er hade jag inte kommit dithän där jag är idag, jag är evigt tacksam för alla timmar ni lagt ner på mej och mina hundar.
Ikväll blir det bastubad, grillning och god mat med Eva, Henke, Peter och Lottie. En och annan raket kanske.. Men garanterat bubbel..

5 kommentarer:

Åkarfrun sa...

Ha det så trevligt och Gott Nytt År önskar vi i sjukstugan i Taberg...

Cia sa...

Gott nytt år till er med, så tråkigt att ni är sjuka!! Det borde vara förbjudet under dessa helger
kram till er!!

Anonym sa...

TYack för en trevlig nyårsafton!!!

Anonym sa...

God fortsättning och tack för en trevlig nyårsafton! Japp man lär sig av allt både bra och dåligt. Ja va på väg att skriva nåt riktigt vasst nu men de får man ju inte som vuxen!Kram på er alla

Anonym sa...

Just de nu glömde ja logga in på mitt google konto men de va ju ja som skrev! Eva