tisdag 29 december 2009

Nu är det faan i mej dax..



Lite ledigt har varit gött, men nu är det dax att ta tag sej..ordentligt!! Då tänker jag på hundträningen..
Pho har fått lite träning med inkallning, sitt och ligg men inget mer. Jag kände att vi har behövt komma varandra närmare och jag har velat lära mej mer om honom, som att läsa av honom. Alltid intressant att studera beteenden, tycker jag. Tror jag tjänar på det i längden, ändå fast det kan kännas som att det går långsamt just nu.


I eftermiddag är det parning igen med Äxtra och Macho. Äxtra är ju Indys mamma, en härlig hund. Macho lär äta upp oss idag igen, han blir så glad när man kommer och han nyyyyps!!!
Är helt ensam hemma idag, Hanna åker lastbil med PG och Petter jobbar.
Kaffe, dator och eldning i vedspisen...mmmmm!!


Hanna ringde och ville att vi skulle träffas på Briljanten för en fika, dom hade vägarna förbi..
Tjaaa.. Jag tar med Posingen också..

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Fult ös medvetslös! Nu satsar vi på 2010! Hoppla!

Ska bara friskförklara min lille...

God fortsättning på dig!

Kram

Cia sa...

Tack Jeanette. Det behövs alltid lite peppning då och nu.
Lycka till själv med allt vad du företar dej och särskilt till hunderiet!!
Kram