söndag 6 december 2009

Ute äääär möörkt och kalllllt!



Idag är den stora inköpar-dagen till julklappar..Japp! Hanna önskar sej ett akvarium med fiskar till julklapp..Suck!! Petter önskar sej antagligen en ny cross....suck!! Ja ja det ordnar sej med julklappar..Lite ideer har jag allt.
Nu ska jag lasta in hundarna och bege mej till Peter och Lottie, dax för en träningsrunda med Indy och Pho. Måste ta kort på Pho, han är så tjusig!! Börjat med apporteringen på Pho, han tycker om att arbeta, hur mycket energi som helst. Har kört korta pass med mening nu ibörjan. När det har varit som roligast har jag tagit in honom i hundkärran..på det viset har det byggts upp ännu mer förväntan och nu är han som ännu mer gasad när jag tar ut honom och leker. Han passar liksom på...när det erbjuds. Våran "fosterpojke" Niklas är ute och går med Pho en del, han gillar verkligen att vara ute..Pho alltså!
Nu börjar det ljusna så nu är det dax att åka...japp!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är ju en tänkare och jag tror du tänker helt rätt med Po,det börjar ju lossna och nu skall vi vara petnoga med det mesta.Hoppas att du hinner iväg på din shoppingrunda.Hoppas att boken kan vara till någon nytta.Nu brakar jag iväg till skolan och Millan ,sedan till Kristina för att hämta Kristall.Ja det går i ett,tack och lov släpper vi julklapparna i år,en till Sebben bara.Gött.

Cia sa...

Ja, petnoga tänker jag vara...jädrar! Antagligen blir det missar jag inte gjort innan istället ha ha!! (Läs inte detta Mariella!!) Men tur att jag har er andra som kan komma med kritik också.

Anonym sa...

Jo då jag läser allt, men inget du gör kan göra mig rädd! Och inget blir sämre än när han gick här hemma och lufsade! Jsg är så tacksam! Kram Mariella