tisdag 9 februari 2010

Ännu en dag i backe..




Idag har det snöat lite, men vad gör det, det är man van vid.
Satte på mig längdskidorna för att åka lite i spåret. PG och jag åkte iväg samtidigt fast jag på den korta rundan. När jag åkt halva sträckan kom i skoter med massor av småslädar efter med små barn i..Säg Hej till skidåkaren, ropade han som körde lite hurtigt.
Alla barnen vinkade glatt tillbaka och jag vinkade såklart till den glada skaran. Sen dröjde det en stund tills nästa gäng kom...-Hej Heeeej!! Fasen va retligt, nu vill det till att jag kommer tillbaka snabbt i mål..inte en gång till...(Jag åkte bara 2 km)

Vi kom i mål samtidigt....jag och PG fast han åkte 6 km. istället. Måste bero på vallan!!

Lilla Freddie åker både lift och själv i barnbacken..Lina likaså, så duktiga dom blivit på ett par dagar!! Hanna hänger på..
Petter åker med Henke och PG i större backarna. Idag åt vi pizza på Brant´s Pub och bar, supergott. Några bira gled det ner innan visst..Lite SMS:ande med Eva, om en korv handlade det om, sicka roliga grabbar dom är PG och Henke!!



Inga kommentarer: