torsdag 11 februari 2010

Kunde inte hålla mej mer..

Hanna och Bella en sommardag..
Jag var helt enkelt tvungen..
Lottie och jag körde ner till den plogade jätteplanen och spårade på snö och is..Om det gick bra?? Jättebra funkade det. Ingen skillnad alls vad jag kunde se..
Nu la jag enkla spår för att kolla men Lottie la med vinklar och allt och det gick hur galant som helst. Jaha..Då är det bara att köra på då.. Lite variation på det hela.
Lite lydnad efter det och Hanna provade lite med Indy och Pho hur det kändes.

Liten lektion fick jag av Hanna på hemvägen hur man håller kontakten med hunden på ett bra sätt.
Känns bra med support!!
Nu eldas det på i vedspisen igen..satiken va kallt det är..-13 grader.

Varit i stan och inhandlat 2 st. Biabäddar till hundarna..Nu kan dom söva gött..

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Hejja vad duktiga ni är!

Får lite dåligt samvete... borde oxå harva mig ut och lägga spår... Men men...

Ska du köra Pho? -nyfiken-

Kämpa på!:-)

Kramar

Cia sa...

Ja Pho är hos mej ett tag nu..
Tycker att du verkligen ligger i och tränar. Ni har ju kommit långt och har bredden på så mycket. Heja heja!!
Kram