måndag 15 februari 2010

Nu börjar jag bli sugen ..

Önskar mig våååår!! Jag vill ha barmark, långa ljusa kvällar och massor med inspiration. Det senare har börjat infinna sej..Jag äär sugen på mer träning med hundarna..helt klart!
Igår var vi i ridhuset och tränade. 1 timmes genomkörning i lydnad fick han Pho. Han klarar allt bättre och bättre. En gosig liten Plutt!
Hanna och Millan var på Atlantis Spa på en kurs Funky Kids, dans och koreografi till musik, såg himla kul ut. Jag och Lottie spanade i fönstret på ungarna men vi fick inte..Hanna och Millan pekade..Försvinn!!
Nåja..Vi tog en promenad med Xanadou och Hector istället medan vi väntade. Känns som att gå med en ponny när man håller i Hector, vilken bjässe.
Har lite planer inför vår och sommar..börjat förankra dom hos PG också. Ska bli himla kul. Har det varit mycket hund innan eller...?!

1 kommentar:

Jeanette sa...

Vilken härlig bild! Får en att tänka Indy och du tillsammans mot figgen, läckert! :-)

Vill inget hellre än att ha vår nu... usch för vinter och ruggiga kvällar...

Kram