fredag 19 februari 2010

Snö och snö..

Wow...den var lååång!!
O inte får man vara ifred nånstans då får man jädrar låsa med dubbla slag..Är det inte ungarna är det hundarna..

Satiken va det är snööööööööö. Jag blir så trött, och nu ska det fylla på mer dessutom..och blåsa!!
Bunkrat upp med mat från affären och skulle hämta masor med ved... Trodde jag ja..
PG hade inte tänkt klart när han plogade sist..En JÄTTEVALL till vedskjulet. Det krävdes övertalningsförmåga av mej själv innan jag klättrat över och ner och fram till vedskjulet. Sen när jag skulle tillbaka halkade jag på andra sidan med full vedkorg...jaha!
Mmmmm...
Fortsätter sen..
Var inte svår att övertala längre!
PG shoppade en hjullastare idag, det var ett bra grej. Bryr mej inte om vad han handlar, men NU var det klapp i händerna när den kom hem.. Sååå bra. Nu behöver vi inte bli insnöade.
Våran vägbredd krymper för varje gång vi plogar med traktorn..men nu fixar nog denna maskinen det. Får prova sen.. Om jag får låna den vill säga..

1 kommentar:

Jeanette sa...

Det räcker med snö nu!!!! *suck*
Klass två varning... hur ska det bli med min träning idag då? ... gah!

Lycka till i skogen! Kramar på er!