fredag 17 maj 2013

Äntligen helg..


Något lugnare tempo på jobbet idag och inte riktigt så lång dag, tack och hej va gött!! Tror jag måste lära mig att gå o lägga mig nån gång på kvällarna så gör det nog susen.. :) I går vart klockan 1 innan jag duschat..

I kväll gick Indy ett bra spår. Tänkte utmana honom lite och och hjälp vad trött han blev, perfekt!!!! Han ska inte få något gratis utan jobba för sitt spår. Och det gjorde han verkligen, han var tvungen att visa mig att han var säker på att detta var hans, annars fick han broms i linan. Minsta avvikelse-Stopp!
Hade lagt 4 näringsdepåer så han fick vila och varva ner och hämta ny energi. Lägger alltid näringsdepåer men lite olika beroende på vad jag lägger för spår..

I kväll är det full rulle här hemma. PG plockar ihop sin nylackade lastbil och blir den klar åker vi nog till (ehh.. jag kommer inte ihåg, Skövde?) i morgon på nån veterangrej. Med ska en del gamla bandtraktorer och ja vet inte vad allt. Hanna ska på Gröna kort kurs på JFK, så jag har fixat ihop käk.. Petter drog till Göteborg för o hämta nån bil..

Det blev jag som grillade i kväll och passade på att ta med en bärsis till grillen, för det ska man ju ha.. Softa lite vid grillen..Plötsligt började jag rensa rabatter också och sätta upp badmintonnätet..
Tur inte köttet brann upp! Är jag uppe i varv? Va va va!!




Inga kommentarer: