söndag 5 maj 2013

Svisch!! Så var den helgen förbi!!

Nu ska jag släpa mig in i duschen.
Efter det ska ja tvinga PG pilla ut alla min rosentaggar jag fått idag!!

I dag har jag spårat.
Tränar Hanna och Helmer.
Rensat klart rosenrabatten.
Tvättat massor med tvätt.
Fixat på kontoret med papper till revisorn. (tog en jäkla lång tid!)
Handlat.
Lagat mat.
Krattat gräs.
Pratat i telefon med mina goa vänner Eva och Pernilla.
Planerat i skallen hur jag ska få ihop veckan!!

Onsdag krockar rejält kan jag säga.. Men det brukar lösa sig.. Måste hinna in till stan och shoppa lite innan helgen också.. helst gärna!!

Nu är min ork slut så nu blir det strax bingen och så ska jag tänka på nått riiiktigt roligt :)
Nästa helg.. Då åker jag o Pernilla till Stockholm och Schäferslaget.. Ska bli grymt kul!!
Jag laddar redan!!



Inga kommentarer: