onsdag 15 maj 2013

En tax rätt in i ögat..

Ja man kan vakna på olika sätt, idag var det den dagen.. En sprattligare och roligare jycke får man leta efter.. Han vill verkligen tala om att han är vaken och pigg på morgonen.. Full fart och sen tvärstannar energin och så blir det tupplur på några timmar igen.. Ganska skönt det också:)

Ikväll har vi varit i ridhuset och tränat med Hanna och Helmer, gick kanonbra. Emelie kan konsten att få till ekipagen :) Det har verkligen hänt mycket på detta året bara. På lördag börjar Hanna ta Grönt kort på JFK som hon måste ha för att få tävla..

Liten kort apporteringsträning blev det för Indy och i morgon drar vi till Skövde igen för IPOkurs.. Jajjamen!! Det rullar på! Sen håller jag på att planera min träningsbana också.. Och vem ska klippa den? Jag behöver en gammal klippare för det blir himla dyrt när jag klipper gräs :) Ibland tänker jag baklänges..

Just det ja.. PG kom hem idag mer eller mindre justerad.. Ramlat ner från en grävmaskin och in mellan larvbanden!! Aj aj!! Kunde gått illa!!

Nu är det in i duschen och ladda för en dag i morgon igen.. Tjohooo!!

Inga kommentarer: